05 January 2017

Hadiah Harijadi Dari Anak

Sebelum saya ke Johor 
anak lelaki saya ada wasap
katanya dia dh booking rumah utk 2 malam
(lepas bermalam 2 malam di Johor
bermalam 2 malam di  KL pulak kiranya)
lagipun dia bercuti dari 24/12 hingga 2 jan 

Saya bertanya dimana..biarlah rahsia katanya
ohh..nak suprisekan emaknya la ni

Akhirnya..dia membawa emaknya serta adik2nya ke 
Lakeview Residency Cyberjaya
rumah yg cukup selesa
lengkap dgn segala kemudahan seperti mesin basuh
(yg sangat2 diperlukan bila bercuti)

saya tak bertanya pulak berapa yg dia habiskan utk menyewa 
selama 2 malam ni
(kalau tanya pun bkn dia nak bgtau)


 ada 3 bilik tidur
 pemandangan waktu malam
 dan pemandangan waktu pagi

selesai bersarapan
dia membawa kami pusing2 Putrajaya

Tasha buat muka tak kuasa bila disuruh berposing

 beratur membeli tiket utk naik cruise
Alia yg tertinggal dompetnya dirumah
nasib baik lah petugas tu caj tiket sbg penduduk Malaysia jugak

 pemandu cruise tu akan berhentikan bot
utk memberi penerangan
pada setiap bangunan2 penting yg terdapat dikiri kanan tasik
Masjid Putra yg boleh memuatkan seramai 15k jemaah pada satu2 masa
 
 PM punya ofis
jugak TPM dan KSN punya opis disini
apalah yg ditenung Alia tu



Bersambung..

10 comments:

  1. happy holiday kak... opis saya sebelah opis najb tu hehehe

    ReplyDelete
  2. WAH SERONOKNYA BERCUTI DI PUTRAJAYA AMAN SELESA CANTIK N MENARIK TEMPATNYA SEMUA ADA KAN KAM

    ReplyDelete
  3. Kakak respect betul dgn abg long ni tau
    Sangat prihatin dgn family
    Kalau boleh nak buat semua sebelum dia menikah agaknya.
    Moga ditemukan isteri yg baik juga.

    ReplyDelete
  4. cantik sangat la rumah tu..look comfortable sgt

    ReplyDelete
  5. salam kak kamsiah....ke putrajaya ya...

    seronok berjalan jalan ni....

    apa yang ditenung alia tu...

    ReplyDelete
  6. sronoknye bercuti kan...bersama keluarga pula tu...xpernah lg naik cruise putrajaya tu.....

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.