21 October 2015

WW :Kuantan,Pahang

Masjid Sultan Ahmad Shah



Pantai Teluk Cempedak


Taman Esplanade

 

26 comments:

  1. Teluk Chempedak jauh di Pahang...
    Tak tahu bila dapat pergi.... hehehe

    Seronok dapat berjalan...

    ReplyDelete
  2. wah dh sampai kuantan ya...tempat kak tu.

    ReplyDelete
  3. kaknoor pun belum pernah sampai kt sini tungguu balik kmpong la kalau ada rezeki mmg cantik tempt ni kan Kam..

    ReplyDelete
  4. asalamualaikum kak..singgah umah kak kam malam ni :-))

    ReplyDelete
  5. Saya cuma sekali pernah sampai ke Teluk Cempedak tahun 1990an dulu...

    ReplyDelete
  6. Teluk cempedak meamng best. Pantainya bersih airnya jernih. Angin yg bertiup menyamankan. Makanan pun senang nak dpt.

    ReplyDelete
  7. Cantiknya sis pemandangan gambar2 kat atas tu....teringin rasanya nak ke sana juga....

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum..biarlah gambar yang berbicara..memang nice picture..nice place & happy family also..Salam kenal juga buat Pn Kamsiah..

    ReplyDelete
  9. best nyer gi jlan2 kan kak...tak jerebu ke?

    ReplyDelete
  10. best nyer gi jlan2 kan kak...tak jerebu ke?

    ReplyDelete

  11. Dah datang ke Masjid Abdullah Fahim, Kepala Batas? Boleh naik bot...

    ReplyDelete
  12. Tiada yang lebih indah selain dari berkumpul satu keluarga kan..

    ReplyDelete
  13. Lindo a família unida e feliz.
    Tenham um ótimo dia.

    ReplyDelete
  14. Rindu Kuantan..
    Dah 10thn rasanya tak menyusuri Pantai TC tu..

    ReplyDelete
  15. Bertahun juga tak ke Kuantan ni. Dengar cite dah semakin merah disebabkan pencemaran bauksit... benar ke?

    ReplyDelete
  16. indahnya Kuantan...dalam malaysia pun banyak interesting places

    ReplyDelete
  17. tidak rugi bersiaran di malaysia pastinya Kuantan distinasi indah

    ReplyDelete
  18. wahh bestnyaaa. teringin pulak nk pergi.

    http://bilaoreobercerita.blogspot.my/2015/10/starting-point.html

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.