21 January 2016

Melaka River Cruise

Kami bertolak  dari Shah Alam pada jam 9 malam
sampai di Melaka jam 11 malam


sarapan di medan selera
kalau dah sampai Melaka
haruslah cuba asam pedasnya,kan..

cuti sekolah baru ja berlalu
so tak lah ramai pengunjung kat sini











diatas river cruise
bau air sungai tu kadang2 menusuk hidung..:(

perjalanan mengmabil masa lebih kurang 40 minit..

antara rumah2 yg terdapat disepanjang tebing sungai




14 comments:

  1. SERONOKNYA NAIK RIVER CRUISE SUNGAI MELAKA TU..

    ReplyDelete
  2. berbau ya kak? tapi takpelah..nak mencuba kan. Saya pun blm berkesempatan, pdhal melaka tu dekat je. Apapu, bila ramai2 ni jadi seronok je tau. :)

    ReplyDelete
  3. Pergi waktu tak ramai orang baru enjoy.. ;) rileks santai je..

    ReplyDelete
  4. aritu pegi melaka tak sempat nak pusing2 melaka...huhu..

    ReplyDelete
  5. Melaka dah banyak berubah.. Dulu Sungai ni betul betul busuk.Tahniah kepada kerajaan negeri.

    ReplyDelete
  6. Assalam. Banyak kali dah ke Melaka tapi tak pernah lagi dapat naik river crusie ni.

    ReplyDelete
  7. Makchaq naik river cruise ni malam.. memang cantik sangat lukisan2 kat dinding2 rumah tu bila ada cahaya lampu yang berwarna-warni.

    yang tak bestnya.. bau air sungai tu la...

    ReplyDelete
  8. seronok tengok suami boleh bawa isteri makan angin tetapi tidak saya...

    ReplyDelete
  9. melaka lps cuti sekolah or cuti apa2 seornok lah jln2... sebab agak lengang... kalu tak sana sini penuh....

    camne lah nk dpt river tgh bando yg bersih bau segar je ye kak... huhuhu
    tp syok layan cruise tgk pemandangan tepi2 tuh

    ReplyDelete
  10. seronok pergi ke Melaka, last pergi 2014. Tapi tak naik cruise, kena pergi lagi ni,

    ReplyDelete
  11. Asalam DDIDHK..wah melaka benar2 bersejarah kan..

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.