31 December 2016

Istana Bukit Serene

Hari ke 2 di Johor
selepas bersarapan di hotel
kami terus bergerak ke JB..



Lepak kt depan istana Bukit Serene kejap
tak boleh berlama2an wehh..panass...
 apalah yg dibincangkan mak budak bersama anak2 daranya tu




kata org kalau sampai Johor
mesti pekena nasi briyani
tp dek kerana cuti krismas..
maka banyaklah kedai2 makan ditutup

suami google ..dek memenuhi keinginan si isterinya ni
akhirnya jumpa sebuah kedai

saya sorg ja yg makan..anak2 dan suami cuma minum ja
campur sebiji telur pindang
harganya..rm40 !!!

saya dah kena sembelih atau
memang harganya mcm tu..

8 comments:

  1. Makan kat mana tu Kam...alahai mahalnya.Kesian datang ke JDT kena sembelih pulak ya..
    Depan istana tu akak kerap ulangalik tapi tak pernah sekali pun singgah ,kadang si bongsu ni ajak juga tapi tak pernah berhenti lgi.

    ReplyDelete
  2. peranh sampai waktu malam je... siang tak pernah

    ReplyDelete
  3. akak makan kedai mana? harga sepinggan beriyani biasanya RM8 - RM10, telur pindang RM1.50. Harga minuman kadang-kadang boleh cecah RM5 - RM7 segelas. Tapi ada jugak air yg RM3 jer.. kesian akak

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Kalau harga sepinggan baryani kambing max RM15.00 paling mahal.
    Geram betul bila ada peniaga ambil kesempatan macam ni.
    Kasi buruk nama JDT.

    ReplyDelete
  6. Sah memang dah kena sembelih dgn restoran tu.
    Rasa kakak mereka dpt dengar loghat utara tu yg sesuka dia charged:(

    ReplyDelete
  7. mak ai...mahalnya...kak kam yg kena sembelih ni...

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.